Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Genesis_eNews_Updates is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()
. in /home/vhosts/vitallife-stoelmassage.nl/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 3893

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Genesis_Featured_Page is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()
. in /home/vhosts/vitallife-stoelmassage.nl/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 3893

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Genesis_Featured_Post is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()
. in /home/vhosts/vitallife-stoelmassage.nl/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 3893

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Genesis_Latest_Tweets_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()
. in /home/vhosts/vitallife-stoelmassage.nl/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 3893

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Genesis_Widget_Menu_Categories is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()
. in /home/vhosts/vitallife-stoelmassage.nl/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 3893

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Genesis_Menu_Pages_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()
. in /home/vhosts/vitallife-stoelmassage.nl/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 3893

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Genesis_User_Profile_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()
. in /home/vhosts/vitallife-stoelmassage.nl/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 3893
Klanttevredenheid — Vitaliteitsmanagement &

Klanttevredenheid

Diverse enquêtes bij klanten geven aan dat zij zeer tevreden zijn met de diensten van Vitallife. Wij blinken uit door professionaliteit, betrokkenheid, klantvriendelijkheid en persoonlijke service. Gemiddeld geven klanten een rapportcijfer van 8,6 voor onze dienstverlening!

Stoelmassage bij de Universiteit van Amsterdam:

a.schouten-referentie-stoelmassageSinds begin 2012 staan er elke week vier dagen lang Vitallife stoelmasseurs klaar op twee locaties van de UvA. Medewerkers maken regelmatig gebruik van deze mogelijkheid om preventief klachten te voorkomen of bestaande klachten onder handen te nemen. Reeds na drie maanden geeft gemiddeld 65% van de deelnemers aan, dat hun klachten zijn verminderd.

“De werkgever moet vanuit de Arbowet een bijdrage leveren aan het voorkomen / verminderen van ziekteverzuim. Het aanbieden van stoelmassage bleek een schot in de roos te zijn. Buiten mijn verwachting is het een enorm succes. Medewerkers kijken 2 keer per maand uit naar hun massage en voelen zich prettiger. Ook zijn zij zich meer bewust van hun werk-/zithouding. Kortom, stoelmassage is een prima middel om een bijdrage te leveren aan het verminderen en/of voorkomen van werkgerelateerde lichamelijke klachten. Bovendien komt het ook de werksfeer ten goede dus het mes snijdt aan twee kanten. Ik heb gelukkig een goede keus gemaakt door voor Vitallife te kiezen: de flexibiliteit is groot en afspraak is afspraak. Twee hele fijne eigenschappen; zeker voor een complexe organisatie als die van ons.”
Annette Schouten, Coördinator Arbo- en facilitaire zaken, Universiteit van Amsterdam/ Faculteit der Rechtsgeleerdheid (2012)

 

Diageo Brands BV – Amsterdam:c.v.haeringen-reactie-stoelmassage

Binnen dit grote internationale bedrijf werd Vitallife stoelmassage ingezet als een extra bonus naar de medewerkers toe. Een jaar lang maken elke week de 300+ medewerkers dankbaar gebruik van Vitallife stoelmassage.

“Binnen Diageo Brands BV staat het welzijn en de motivatie van onze mensen hoog op de agenda. In dit kader hebben wij nu 1 dag per week Vitallife op locatie en kunnen onze werknemers via de website van Vitallife een stoelmassage boeken. De resultaten zijn uitstekend, onze mensen zijn enthousiast en de dagen zijn altijd compleet volgeboekt. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat een stoelmassage bijzonder prettig is, het brengt ontspanning en geeft energie. Al met al een prima besluit om Vitallife binnen te halen.”
Ciske van Haringen, manufacturing & supply director Diageo Brands BV (2011)

 

Online Marketing Groep (OMG) – Utrecht:

m.misdorp-reactie-stoelmassageOMG heeft voor het uitgebreide stoelmassage pakket “Vital Life Plus” gekozen. Elke maand mogen de medewerkers 30 minuten ontspannen, eventuele klachten direct en zorgvuldig aangepakt!

“Onze samenwerking met Vitallife is ons uiterst goed bevallen. Het is belangrijk voor OMG om actief om te gaan met ziekteverzuim en de bedrijfsmassages van Vitallife zijn daar een verlengstuk in. Wij hebben de dienst als zeer professioneel ervaren en de collega’s hebben zeer positief gereageerd op de massages en de verschillende masseurs. Wij zullen, indien opportuun, de diensten van Vitallife zeker voordragen aan onze relaties”
Marcel Misdorp, Managing director, Online Marketing Groep (2012)

 

Strawberries – Amsterdam:strawberries-reactie-stoelmassage

Vitallife levert al sinds 2008 stoelmassage op regelmatige basis bij Strawberries. Een dag per week staat er een Vitallife masseur klaar voor het ca. 40 man sterke team van dit full service internet bureau. Rond 95% van de medewerkers geeft aan, dat de stoelmassage bijdraagt aan een goede werksfeer, en zij zich door het aanbieden van de massages gewaardeerd voelen door de werkgever.

“Wij maken gebruik van Vitallife omdat we een gezonde werkplek erg belangrijk vinden. Het maakt ons personeel blij en er gaat een preventieve werking vanuit in relatie tot ziekte verzuim.”
Victor Trepstra, Directie  Strawberries (2012)

“Wij hebben gekozen voor stoelmassage van Vitallife om ziekteverzuim preventief tegen te gaan. En natuurlijk omdat het gewoon fijn is.”
Zoé Goddijn, HR manager Strawberries (2009)

 

Timeos (voormalig GBF) – Amsterdam:

m.v.d.berg-reactie-stoelmassageTimeos, voormalig Grafische Bedrijfs Fondsen genaamd (GBF) biedt al sinds 2009 Vitallife stoelmassage aan. 30 tot 60personeelsleden maken maandelijks gebruik van de massages.

 “In werktijd, 15 minuten per maand, even het hoofd leegmaken en heerlijk ontspannen een nekmassage ondergaan. Even alle aandacht voor jou, heb je speciale wensen of vragen, de masseuse neemt het mee in de wijze waarop ze de spanningspunten ofwel knopen in je lijf masseert. Steeds meer medewerkers weten de weg te vinden naar de massagestoel, vooral ook als preventief middel. Alles wordt gecompleteerd door New Age muziek op de achtergrond. GBF is erg tevreden over de samenwerking met Vitallife. Ze levert maatwerk in de massage, en ook maatwerk in de afspraken met de organisatie. “
Mariet van den Berg, HR- Manager Timeos (2010)

 

Pixelindustries – Haarlem:d.roelofs-reactie-stoelmassage

Pixelindustries is een webdesignbureau met een jong team van 10 tot 20 medewerkers. Al sinds 2007 maken zij dankbaar gebruik van de stoelmassage als ultiem relax-moment.

“De stoelmassages van Vitallife zijn niet alleen lekker en ontspannend, maar verhogen de productiviteit. Ik merk dat het personeel dagen van te voren uitkijkt naar het heerlijke kwartiertje ontspanning. De stoelmassage verheldert de geest en zorgt voor een relaxte sfeer op de werkvloer. Als ondernemer kan ik het iedereen aanraden.”
Dave Roeloffs, Mede-eigenaar Pixelindustries (Haarlem-2008)

 

e.v.d.zouwe-reactie-stoelmassageGSK – Utrecht:

In 2009 maken er rond 30 medewerkers regelmatig gebruik van de stoelmassage op het werk.


“Ik had vroeger geregeld last van mij nek, vooral tijdens drukke periodes op mijn werk. In februari ben ik op mijn werk begonnen met massages, 2 keer per maand ga ik er naartoe. Geleidelijk is mijn pijn steeds minder geworden en nu heb ik er zelfs helemaal geen last meer van.”
Esther van der Zouwe, Brand planning and control analyst GSK (Utrecht-2009)

 

Dansgroep Amsterdam – Dansgroep Krisztina de Chatel:kdc-reactie-stoelmassage

In de tijd van 2007 tot en met 2010 werd het kantoor- en technische personeel van de bekende Amsterdamse dansgroep regelmatig gemasseerd.

“Op de dagen dat er stoelmassage wordt gegeven, luister ik met extra aandacht naar mijn lichaam: zit het ergens vast, is m’n rug of nek pijnlijk?”
Nicolet Jansen, Public relations & Marketing Dansgroep Amsterdam (2009)

“Ik verheug me wekelijks op de stoelmassages van Vitallife, ik fris er erg van op. Een stoelmassage is net zo effectief als een uurtje slapen en een frisse douche. Door de massages verbeterde de algehele stemming op mijn werkplek en ontstond er een positieve, opgewekte sfeer”
Victor Vos, Assistent Productie Manager Dansgroep Krisztina de Chatel (2007)

 

ikbenstil-reactie-stoelmassageIkbenstil – Amsterdam:

“Wij hardwerkende IKBENSTIL.nl-nerds worden door onze Vitallife masseur elke week ontknoopt en dat scheelt een hoop spanning.”
Marco Bosman, Directie IK BEN STIL (2007)

 

 

 

Vrienden – Amsterdam:

 “De massage in het bedrijf is bevorderend voor de onderlinge sfeer en geeft het gevoel dat ik bij een fijn bedrijf werk, dat er niet alleen gekeken wordt naar prestaties maar ook naar de mens…”
Marcel  Dekker, werknemer Vrienden (2005)

M Factor –  Amsterdam:

“… de glimlach, energie en dankbaarheid van mijn team na de massage heeft mij doen besluiten om deze bijzondere massages van Vitallife een onderdeel van de secundaire arbeidsvoorwaarden te laten zijn. Een investering die in alle opzichten zichzelf dubbel en dwars terugverdient!”
Jeffrey J.Kooijman, directeur De M Factor (2004)


Ook zin in zo´n heerlijke stoelmassage?

Vitallife hecht veel waarde aan persoonlijk contact, want massage is een ervaringsproduct. Maak nog vandaag een afspraak voor een gratis en vrijblijvende proef stoelmassage. [button text=”Ja, ik wil een gratis demo boeken” url=”http://www.vitallife-stoelmassage.nl/demo/” color=”green” target=”_blank”]

 

Al deze bedrijven hebben al voor Vitallife stoelmassage gekozen:

klanten vitallife stoelmassage

Stand: Juli 2011